Summa sidvisningar

måndag 14 mars 2011

Vecka 6- 10 Grupp 5 träffas första gången!

Dessa veckor som gått har varít fyllda av fina och intressanta  möten med barnen. Jag har under vecka 9 avslutat min "turnering" dvs min etableringsfas hos de förskolorna jag jobbar med för tillfället. Dessa är Hestra Midgård Älvorna, Hällegården Nyckelpigan och Parkgården. Nu är grunden lagd för ett möte tillsammans med dessa förskolor där alla förhoppningsvis känner sammanhang!


Idag 11/3- 2011 träffades barnen för första gången i Dramalokalen på Billdalsgatan. Det var härligt att se dom tillsammans. Vi passade på att sätta vår stämpel på lokalen och alla barn fick stämpla sina händer på väggen i olika färger och skriva sina namn. Tanken är att barnen ska känna att det är deras lokal och att de kan vara så kreativa som möjligt ihop när de träffas här! Så här blev resultatet:







Grupp 5 består av Hestra Midgård Älvorna, Parkgården och Hällegårdens femåringar dvs deras 06 or.
Vi ska nu träffas terminen ut tom v. 21. Det ska bli roligt och jag ser verkligen fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar