Summa sidvisningar

torsdag 15 april 2010

Torsdag 15/4- 2010 Att arbeta inom förskolan..

är fantastiskt underbart! Det finns inget bättre! Jag känner ett enormt lyckorus, jag är lyckligt lottad som får jobba med så härliga, bejakande, kreativa barn och pedagoger. Jag känner en känsla av att allt är möjligt, "the sky´s the limit" jag är lyrisk!
Idag har jag haft musikdrama hela dagen. Med stora och små barn. Musiken är ett universalspråk, alla förstår det, alla omfamnar det. En liten flicka blev rörd till tårar av en låt från Sydafrika idag som handlar om att säga Hejdå till varandra "Senyua de lele". Att musik påverkar våra känslor, musik förenar, alla känner igen sig!


Jag har även förberett inför imorgon när BT kommer och ska skriva om vårt integrationsprojekt, hoppas det blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar